tisdag 15 mars 2011

Nytt projekt

I helgen så fick min man ett ryck och sålde vår sänggavel. Vi ha ända sen vi flyttade in för 2 år sedan tyckt att den blev för stor för sovrummet. Jag vill också ha en vit panel uppsatt på väggen bakom huvudändan. Två röda tog det innan vi var av med sängen så nu sover vi på madrasserna på golvet, få se hur länge vi gör det innan vi får den liggande panelen på plats och en ny säng inköpt. Sen måste vi få upp lite på väggarna och en byrå ska också inhandlas, så operation sovrum är alltså påbörjat.
Men då till frågan vad vi ska ha för en ny säng. Jag har hittat två olika på IKEA som jag tycker är fina. Lite betänkligheter med den översta bara att det inte är någon huvudgavel, vet ej än om det är bra eller dåligt







eller det lite dyrare alternativet





Jag återkommer med resultatet. Annars blir det träning i kväll för första gången på nästan två veckor, ska bli kul

Lisa

Inga kommentarer: