torsdag 26 maj 2011

Min tand är lös.....

Idag är en stor dag då min Thea har tappat sin första tand. För 5 ½ år sendan låg hon i min mage & nu tappar hon tänder, cyklar och går på simskola. Jag har svårt att fatta att jag är mamma till en så stor tjej. Tandfen har precis varit på besök så nu blir hon nog glad i morgon bitti när hon vaknar. Skönt med fredag & jag ska för omväxlings skull vara ledig i två dagar på raken....




Nu till ett, faktiskt avslutat projekt som jag tänkt på ett tag.

På framsidan har vi lagt ett ganska så stort område med sten, på uppfart & mellan hus och garage. Jag har tyckt att området blir så himla kalt eftersom det är så stort så för ett tag sedan köpte jag två krukor med lite blomster i för att få det lite mysigare - här är resultatet.













God Natt




Kram Lisa






Inga kommentarer: