onsdag 18 maj 2011

Hej Vänner!


Jag beundrar alla de med lite äldre barn som har aktiviteter och läxor på kvällarna. Denna och nästa vecka går vår stora tjej på intensivsimskola på badhuset och det är mycket pyssel med att få ihop det vill jag lova, jag är redan helt slut! Men hon tycker att det är toppenkul och hon gör redan fina bentag så det är bara att bita ihop.



Det här kanske låter lite förmätet men jag är väldigt nöjd med vår trall. Det är framför allt två saker som jag tycker är bra. Dels är det färgen. Vi har lämnat den obehandlad så den har fått det där lite vindpinade utseendet à la västkusten och det tycker jag är fint, sen är det billigt och lättskött också. Det andra är höjden, det blev en helt perfekt sitthöjd utan att för den skull kännas som ett för stort kliv när man ska gå upp på den - lagom helt enkelt.





Ha en trevlig kväll
Lisa

Inga kommentarer: