onsdag 10 augusti 2011

Idag har vi haft en fixardag då bland annat arbetsrummet fick sig en omgång. Barnen har lekt tillsammans nästan hela dagen utan större strider så jag och min man har fått mycket gjort.


Jag lovade ju att visa en bild på vår ommöblering i vardagsrummet. Istället för den stora Malmen -byrån som stod där innan (har fått flytta till vårt sovrum) så köpte vi en TV-bänk (fast utan TV - det kommer ev. senare beroende på vem som vinner). Den sväljer iallafall alla våra CD och DVD samt spel och lite annat smått och gott. Ovanpå bänken står en, enligt min man vulgär lampa, men jag gillar den. Inhandlades i sommar i Ullared för en billig peng.





Här är också en bild taget från den nya tv-bänken & ut mot vardagsrummet. På soffbordet står ett fat fullt med snäckor från västkusten som ett sommarminne - för idag kändes det i luften som om hösten var här. Är sommaren slut nu?



Lisa